Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties3

Albert Schweitzer blijft Whatsappen

Mark van Dorresteijn
Patiënten en het Albert Schweitzer ziekenhuis zijn allebei tevreden met WhatsApp als extra communicatiemiddel. ‘Het wordt gaandeweg een van onze gewone communicatiekanalen, net als telefoon, e-mail en social media’, vertelt communicatieadviseur digitale media Ralph Bouman.
Albert Schweitzer blijft Whatsappen

Het ziekenhuis gaat daarom voor onbepaalde

Registreren

3 REACTIES

  1. Lees alle reacties
  2. @Marcom; goede en terechte vraag. Maar zoals in de tekst staat geeft het ziekenhuis alleen antwoord op niet-vertrouwelijk zaken, zoals openingstijden bloedprikken ed. In geval van vertrouwelijke informatie wordt er verwezen naar een zorgverlener. Toch kan een patiënt wel vertrouwelijke informatie delen in een vraag, ongeacht of hier inhoudelijk antwoord op wordt gegeven. Dit is echter lastig te ondervangen voor het ziekenhuis lijkt mij.
    Maar zoals u aangeeft zou een afgeschermde applicatie wellicht verstandiger zijn. Hier is wel een applicatie voor in ontwikkeling, maar hoe snel deze voor patiënten beschikbaar is, geen idee. Dus voorlopig is dat toekomstmuziek en vind ik – persoonlijk – Whatsapp in deze vorm een goed alternatief.

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.