Met een 'feedback-knop' op de website biedt het Martini Ziekenhuis in Groningen bezoekers de gelegenheid wensen en suggesties aan te leveren voor een nieuwe website. Het is het eerste ziekenhuis in Nederland dat online inspeelt op de informatiebehoefte van patiënten, bezoekers en andere gebruikers nog voordat een nieuwe website is bedacht.
De internetstrategie vormt het kader voor
E-learning en interactie is juiste geheel van deze tijd en dat kan gunstig zijn om beleid en invulling van beleid op aan te passen. De patient is koning en hij/zij kan richting geven aan goed patientenbeleid en regelgeving. Dus uitstekend middel om te evalueren en tijdig waar nodig de bakens te verzetten inzake patientenzorg.
Goed initiatief dus.
Een bedrijf die zijn klanten om feedback vraagt, wat is daar nu mis mee?
Zou goed zijn indien meer bedrijven dat deden.
Een bedrijf die zijn klanten om feedback vraagt, wat kan daar nu mis mee zijn?
Wilde dat meer bedrijven dat deden.
Hoi Marieke, is deze actie door jou geinitieerd? Hoe gaat het verder? Groetjes,
Esther
Deze vraag is te algemeen voor de meeste mensen. Je kunt veel beter een ruw raamwerk presenteren en over de verdere invulling laten meedenken en meepraten. De vraag is dan veel meer; Wat mist u? Mensen kunnen dan vanuit hun persoonlijke situatie reageren.
John, doorslaan is nooit goed, maar wat je wel ziet in de gehele industrie is dat interactie steeds belangrijker wordt en als je hier slim mee omgaat en het beste eruit plukt. Je ziet dit ook bij andere markten. Daarnaast ontwikkeld de volgende generatie zich steeds verder op internet waaronder ook forumgebruik, ervaringen, enz. Misschien dat het dus nu nog niet zo relevant is als wat gaat komen.
Ik denk personelijk dat dit een goede zet is al is hij nog wel wat vroeg!
Het ontbreekt ze blijkbaar zelf aan ideeen. En met inspraak kun je ook doorslaan. Ik verwacht overigens 3 reacties. Meer niet