Zorgaanbieders maken in hun communicatie niet goed duidelijk hoe zij zich onderscheiden van anderen. Daardoor is het voor de zorgconsumenten moeilijk om een keuze te maken welke zorgaanbieder het beste past bij hun individuele wensen. Dat komt naar voren in een onderzoek naar merkwaarden van zorginstellingen door de Hanzehogeschool Groningen.
Zorgconsumenten willen in toenemende mate zelf
D zorginstellingen doen daar zeker weten NIET aan mee.
Ze proberen hoe dan ook te voorkomen dat boven water komt HOE SLECHT ZE FUNCTIONEREN ten opzichte van de patient en hoe leuk ze eruit springen voor zichzelf.
Wat een ongelooflijk verschrikkelijk land
De minister profileert ons Regeltjesland in China voortdurend , bewerend dat ‘wij’ In regeltjesland de beste gezondheidszorg ter wereld hebben . Nou dan …..? Ze verwart overigens vaak de woorden ‘beste’ en ‘duurste’ alsof het synoniemen zijn , maar dat ligt aan de soms autistisch -politieke tekstschrijvers ? ?
Het verschil tussen ZORGaanbieders kan men binnenkort opvragen middels de ”verscherptoezichtlijst” bij de igz ? ?