Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties1

KNMG wijst klachtenmeldpunt af

Carina van Aartsen is redacteur bij Zorgvisie en Skipr. Ze schrijft over alle sectoren van de zorg, maar vooral over de ouderenzorg en eerste lijn. Omdat daar nu de grootste uitdagingen liggen: voor de zorg zelf maar ook voor de samenleving. Als aandachtsgebieden heeft zij de thema´s: governance, zorgverzekeraars en financiën.
Artsenorganisatie KNMG ziet geen meerwaarde in een nieuw klachtenmeldpunt. De organisatie zegt dit naar aanleiding van het meldpunt medische missers dat de Consumentenbond afgelopen vrijdag opende.
KNMG wijst klachtenmeldpunt af

De bond zegt hiermee de drempel

Registreren

1 REACTIE

  1. Ik ben hier helemaal voor!
    Mijn zoon ging voor een liesbreukoperatie het ziekenhuis in, 6 weken oud. Dagopname, s’middags 16.30u mochten wij naar huis. Alles was goed gegaan. Diezelfde nacht weer terug ivm met huilen, de volgende dag weer. Dag drie overdag naar de huisarts, die stuurde ons naar de EHBO…Uit het teelballetje kwam een vreemd goedje…Uiteindelijk, teelballetje afgestorven. Geen excuus, niets. Advokaat tegen advokaat. Niets menselijks meer. Wij konden niet bewijzen dat er iets fout is gegaan, geen operatie verslag!!!!! Helamaal niets…Geen aanbod van een prothese, niets….En dat was 17 jaar geleden. 7 jaar met een letselschade advokaat geprobeerd iets van erkenning te krijgen…niets.

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.