Artsenorganisatie KNMG ziet geen meerwaarde in een nieuw klachtenmeldpunt. De organisatie zegt dit naar aanleiding van het meldpunt medische missers dat de Consumentenbond afgelopen vrijdag opende.
De bond zegt hiermee de drempel
U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan
Login of Maak een account aanDe bond zegt hiermee de drempel
BSL Media & Learning
Walmolen 1, 3994 DL Houten
Postbus 246, 3990 GA Houten
Ik ben hier helemaal voor!
Mijn zoon ging voor een liesbreukoperatie het ziekenhuis in, 6 weken oud. Dagopname, s’middags 16.30u mochten wij naar huis. Alles was goed gegaan. Diezelfde nacht weer terug ivm met huilen, de volgende dag weer. Dag drie overdag naar de huisarts, die stuurde ons naar de EHBO…Uit het teelballetje kwam een vreemd goedje…Uiteindelijk, teelballetje afgestorven. Geen excuus, niets. Advokaat tegen advokaat. Niets menselijks meer. Wij konden niet bewijzen dat er iets fout is gegaan, geen operatie verslag!!!!! Helamaal niets…Geen aanbod van een prothese, niets….En dat was 17 jaar geleden. 7 jaar met een letselschade advokaat geprobeerd iets van erkenning te krijgen…niets.