Tweederde van alle Brabanders is bereid verder te reizen voor een operatie of ingreep in een ziekenhuis dat hoger aangeschreven staat. Nog eens dertig procent wil dat 'misschien' gaan doen. Dat blijkt uit een enquête onder ruim duizend leden van het Brabantpanel van het Brabantse kennisinstituut PON. De uitkomsten zijn representatief voor de hele Brabantse bevolking.
Het regionaal dagblad BN/DeStem citeert het
Het blijkt al weer , dat steeds meer Clienten v/d Zorg kiezen voor Kwaliteit. Kwaliteit verkoopt zich zelf en altijd. Een belangrijk gegeven is de rol van Adviseur voor de Client v/d Zorg ,n.l. de Huisarts. Ook niet te vergeten is de “Borrel “aan de Bar en de Verjaardagen ; Feestjes ; Recepties ; etc waar het face to face gesprek plaatsvind over de Kwaliteit v/d Zorg en de ervaringen-uitwisselingen. Belangrijk in deze tijd voor de Instellingen is de Marketing, m.a.w. hoe verkopen Ziekenhuizen hun “Product “. Bestuurders ,zijn nu aan zet om hun Ziekenhuis hoog in de Micheling-gids te krijgen met veel sterren !
ik vind het vu in amsterdam het beste ziekenhuis wat er is en ik heb al vele verschillende mee gemaakt fijne mensen en goed beleid en menselijk en ze nemen de tijd voor je cijfer 9