De genomineerden voor de prijs Zorgmanager van het Jaar 2013 zijn Olof Suttorp, bestuursvoorzitter van het Amphia Ziekenhuis in Breda, Thea Heeren, bestuursvoorzitter van GGZ Centraal in Amersfoort en Wim Kos, voorzitter van de raad van bestuur van gehandicaptenzorginstelling ASVZ in Sliedrecht. Vorig jaar werd de prijs voor de Zorgmanager van het Jaar gewonnen door Rob Dillmann, bestuursvoorzitter van het Zaans Medisch Centrum.
Olof Suttorp geeft leiding aan een
Herbij wil ik Olof Suttorp van harte feliciteren met de aankondiging als genomineerde voor de prijs Zorgmanager van het jaar 2013. Als oud-lid van de OndernemingsRaad van het Amphia Ziekenhuis Breda/Oosterhout heb ik hem leren kennen als prima voorzitter van de Raad van Bestuur en als mens. Zeer actief in de zorg met lange termijn-visie , maar ook met de werkvloer zich bezig houden . De Client staat bovenaan de agenda van Olof. Zeer belangrijk is de kwaliteit , die je als organisatie te bieden hebt en dat is een belangrijk speerpunt. Olof , het is je gegund !
Zorgmanager van het jaar.Ze moeten de managers er juist uit schoppen.Er zijn er veel te veel van die niets doen.Managers er uit en handen aan het bed er bij.Nu gebeurt dit andersom.
Ik ben hier hier pissig om.
Wordt de salarisnorm meegewogen. Ik hoop het. Ik zie de koppen in de media al: ….en de winnaar verdient:….
Ook ik ben als werknemer van GGZcentraal zeer verbaast over de nominatie van Thea Heeren als mens heb ik haar hoog zitten maar als bestuurder veel minder? De gemeente Amersfoort wil ons volgens het AD korten op de gemeentesubsidie omdat ze zich niet houdt aan de Balkenendenorm! 4000 werknemers hebben een normaal CAO en 3 RvB leden niet? De tevredenheidsonderzoeken onder werknemers en patiënten geven ook matige cijfers! Er is een grote fusie doorgevoerd die niemand wou en dagelijks zien we de ellende van die grootheidswaanzin! Kortom ik wil de redactie van jullie blad graag uitnodigen bij ons op Zon en Schild ik zal jullie laten zien wat de problemen zijn ! Als Thea die opgelost heeften salaris heeft ingeleverd dan ……….
Gr Mik Borsten
U snapt toch volkomen dat een voorzitter van de RvB niet met alle individuele klachten bezig kan houden? Ik ben verbaasd dat u uw persoonlijke opvatting over de functie inhoud van een RvB-lid via deze weg kenbaar maakt.
Ik ben verbaasd mevrouw Heeren als genomineerde hier te treffen. Als client heb ik geprobeerd om na eerst allerlei andere kanalen te hebben bewandeld, met haar in contact te komen over de organisatorische/bureaucratische en cultuurproblemen waar ik tegen aan gelopen ben in de meer dan 2 jaar die ik heb moeten sleuren en trekken om ergens in haar organisatie op een wachtlijst te komen voor hulp. Zij gaf aan dat haar agenda geen tijd liet voor mij. Hoe kan het dat je als zorgmanager van het jaar geen tijd hebt voor je (ontevreden) klanten? Mijns inziens zou het dus ook niet terecht zijn als zij de prijs gaat winnen. Succes met jullie keuze.