Echt nieuw is de aandacht voor het welbevinden van de cliënt. Dit vraagt om artsen en zorgprofessionals met verstand van zorg én mensen. Belangrijk dat zij de doelgroep goed begrijpen, op de hoogte zijn van wet- en regelgeving en deze helder kunnen overbrengen aan de cliënt.
Hoe weten jullie de juiste zorgprofessionals te werven?
Wij selecteren niet alleen op kennis van zorg, maar ook op goed ontwikkeld empathisch vermogen. Wij toetsen onze medewerkers op interpersoonlijke vaardigheden, zoals begrijpelijk communiceren, analytisch vermogen en proactiviteit. Kwaliteiten die bijdragen aan het verbeteren van het klantcontact én de zorg.
Waarom is analytisch vermogen belangrijk?
Deze kwaliteit helpt zorgprofessionals bij het slimmer inrichten van de vaak complexe zorgprocessen. Met als resultaat efficiënter werken en reductie van de kosten. Deze combinatie van kennis, ervaring, inzet en persoonlijke kwaliteiten brengt precies datgene wat nodig is om voor zorgverzekeraars en zorgoverheden het optimale resultaat te behalen.
Hoe garandeert GrowWork de kwaliteit van haar zorgprofessionals?
We begeleiden onze professionals intensief, zetten ze in op verschillende werkvelden en leiden hen voortdurend op via onze unieke ZorgAcademy. Zo slagen we er ook in ze voor langere tijd aan GrowWork te binden.
Voor welke functies kunnen zorgverzekeraars bij GrowWork terecht?
Wij bemiddelen in functies waarbij verstand van zorg wordt gecombineerd met uitstekende interpersoonlijke vaardigheden. Denk aan rollen als klantmanager, casemanager PGB, huisbezoeker, zorginkoper en medisch adviseur.
Wat maakt dat zorgverzekeraars voor GrowWork moeten kiezen?
Onze kracht ligt in het helpen van organisaties bij het oplossen van hun capaciteits- en kwaliteitsvraagstukken. We zijn snel, flexibel en deskundig. De inzet van onze hooggekwalificeerde professionals resulteert in een kwaliteitsboost voor de organisatie. Niet voor niets waarderen onze opdrachtgevers ons met een 9,3!
Hoe kunnen wij kennismaken met GrowWork?
Veel informatie is te vinden op onze website en u kunt vrijblijvend contact met ons opnemen. Maar we geven ook een kijkje in de keuken tijdens ons event in juni, waarbij we de relatie leggen tussen bijzondere teamprestaties in topsport en zorg.
‘We focussen op de klant en zijn optimale klantreis.’