De klantbemiddelaars van Sensire zijn bang dat zij in een kwaad daglicht komen te staan door de boodschap die zij brengen aan cliënten namens de gemeente. Dat meldt dagblad TC Tubantia.
Als extra service heeft Sensire zichzelf
U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan
Login of Maak een account aanAls extra service heeft Sensire zichzelf
BSL Media & Learning
Walmolen 1, 3994 DL Houten
Postbus 246, 3990 GA Houten
Bemiddelen is inmiddels een vies woord geworden in de zorg, alles wat iets met bemiddeling te maken heeft wordt bekeken als (potentiele) fraude. Dit is erg jammer, service gaat hierdoor verloren
Sensire had er tegenover zijn medewerkers verstandig aan gedaan met de gemeente af te spreken dat die de cliënten in ieder geval zelf het bericht zou doen toekomen. Het bedrijf moet zelfs oppassen bij het verlenen van hulp aan de cliënten bij het aantekenen van bezwaar, omdat het daarmee bij de cliënten verwachtingen kan wekken die het niet waar kan maken. Maar misschien nog wel meer omdat in het huidige tijdgewricht alle vormen van bemiddeling door zorgaanbieders (en daar hoort het invullen van een bezwaar bij) tot beschuldiging van fraude kan leiden.