De thuiszorgorganisatie Buurtzorg Nederland blijft explosief groeien. Maandelijks stappen circa tien teams van andere thuiszorgorganisaties over.
Een half jaar geleden waren er
U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan
Login of Maak een account aanEen half jaar geleden waren er
BSL Media & Learning
Walmolen 1, 3994 DL Houten
Postbus 246, 3990 GA Houten
Sandra, ik denk dat je je informatie van een betere informant moet halen! Het klopt niet hoe jij vertelt, hoe wij zouden boeken.
Bij buurtzorg werken allemaal goed geschoolde medewerkers, die allemaal zelf kiezen voor deze organisatie. I.p.v kritiek te leveren en fel te reageren, zouden andere thuiszorgorganisaties eens beter moeten kijken naar de werkwijze van buurtzorg. Maar ja, dan zullen al die leidinggevenden, directeuren, planners, etc. zich zelf moeten ontslaan…. dit zie ik nog niet gebeuren!
Sandra, kijk eens naar de andere thuiszorgorganisaties…daar vullen de managers met salarissen hoger dan Rutten rijkelijk hun zakken…geld van clienten. Dan valt Buurtzorg echt wel mee. Jaloers?
Ook ik moet gewoon eerlijk zijn het is drama bij BUURTZORG NEDERLAND van JOS DE BLOK. Ik herken me helemaal in de reacties hierboven. Ik vroeg mij af hoe het kan dat nieuwe zorgteams bij de opstart het eerste jaar hun contracturen 36 uur per week declareren terwijl ze… 2 cliënten hebben ( buurtzorg Rotterdam bijvoorbeeld) dat zijn 32 onproductieve uren per week!! DAT KAN NIET!! Ik vermoede al langer oneerlijke concurrentie. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen. 1. Heel veel teams schrijven hun reistijd op naam van de client 2. Buurtzorg geeft heel veel door op de extra en speciaal producten aan het zorgkantoor. Vaak 40 procent van de pv boeken ze op pv speciaal of extra en dit tarief is gelijk aan het vp tarief en dat voor een steunkous!!! Ik heb het kantoor mee geconfronteerd dat dit niet eerlijk en fraude is. Toen kreeg van een collega zelfs nog meer info …. Buurtzorg krijgt al vanaf 2006 ook nog eens het maximum haalbare tarief! Maximum CTG tarief terwijl de concurrent vaak veel lager zitten! Ze had betekend dat buurtzorg meer dan 15 miljoen euro teveel had gekregen vanaf 2006 tov andere zorgaanbieders en tov het werk de acties bij de client. FRAUDE dat geld moet terug NU. Sorry dat ik zo fel ben maar het raakt me gewoon diep in mijn hart. De cliënten betalen veels te veel voor de zorg. Het is 1 grote leugen en Jos de Blok moet eerlijk zijn!
Pijnacker, 3 juli 2010
Sinds juli 2009 word ik 2x daags geholpen met steunkousen aan/uit en wondverzorging aan been door een team met aardige, bekwame en opgewekte medewerksters.
Ik ben erg blij met en dankbaar voor de verleende diensten van de thuiszorg.
Vr. groet P.M.v.O. (geb. 1930)
wij zijn zeer tevreden over buurtzorg vooral over het personeel wat altijd klaar staat of het nu vroeg of laat is ze zijn altijd zeer behulpzaam.