Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Herpositionering Philips

Beleid, management en politiek zijn de aandachtsgebieden van Eric Bassant. Voor Zorgvisie becommentarieert hij trends en thema's.
Elektronicaconcern Philips wil voortaan door het leven gaan als innovatief bedrijf dat toegevoegde waarde biedt aan mensen. 'Innovatie moet betekenisvol zijn voor mensen', aldus bestuursvoorzitter Frans van Houten woensdag tijdens de onthulling van het nieuwe bedrijfslogo. De slagzin 'Sense and simplicity' is vervangen door 'Innovation and you' en het oude Philips schild keert in aangepaste vorm terug als bedrijfslogo.
Herpositionering Philips
Foto: philips communications

‘De wereld verandert snel. Wij moeten

Registreren

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.