Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties1

In vier stappen naar een ‘customer journey’ in het ziekenhuis

Sterre ten Houte de Lange
Redacteur bij Skipr, Zorgvisie en Qruxx. Speciale aandachtsgebieden: jeugdzorg, ggz, gehandicaptenzorg, ouderenzorg, personeelsbeleid en zorgtechnologie.
Het gebruik van analytics kan de operationele processen in een ziekenhuis enorm verbeteren. Dit leidt tot minder verspilling en een snellere behandeling van de patiënt. ‘Idealiter gaan ziekenhuizen de route van de patiënt zien als een customer journey’, zegt Mark Lambrecht, directeur van de SAS Global Health and Life Sciences Practice. ‘Maar tussen droom en werkelijkheid staan vele hinderpalen.’
virtueel dokter
Illustratie: Ico Maker / stock.adobe.com

‘Met het uitbreken van de coronapandemie

Registreren

1 REACTIE

  1. Logis.P biedt al een decennium oplossingen voor Patient- & Customer Flow Management en zorgt voor een geoptimaliseerde bezoekersstroom binnen zorginstellingen. Door gebruik te maken van selfservice technologie en te integreren met relevante bedrijfsapplicaties wordt het logistieke proces rondom patiënten van A tot Z verbetert tegen lagere kosten. Hierdoor wordt de gastvrijheid en een positieve bezoekerservaring vergroot

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.