Thuiszorgorganisatie Sensire houdt maandag het kantoor in Varsseveld dicht om de veiligheid van het personeel te kunnen waarborgen. Volgens de thuiszorgorganisatie wordt het personeel geïntimideerd vanwege de protestacties.
Medewerkers van thuiszorgorganisatie Sensire zijn door
Sensire probeert met leugens de TERECHTE aandacht op de demonstratie te verleggen.
HAD SENSIRE IN HET VERLEDEN OVER DE BEDRIJFSVOERING MAAR ZO INTENSIEF NAGEDACHT; WAS DIT NIET GEBEURD!!!!!
(verwacht overigens jammer genoeg niet veel van de demonstratie; het kwaad is al geschied en in een te ver stadium)
Ik houd niet van zaken achteraf. PREVENTIEF (vooraf nadenken en in procedures verwerken) is tienmaal beter MAAR HELAAS NOOIT TOEGEPAST IN DE ZORG. (Zorg dat van Rijn wel met alle egards wordt ontvangen; de egards afwerken is ongeveer het enige wat ze doen)
Ja beste Fred . Krijgen de clienten nog wel de noodzakelijke dagelijkse hulp nu de onmisbare kantoren worden gesloten ? ? Moeten nu ook de cliënten middels een hulpverbod beschermd worden tegen deze ”intimiderende ” verzorgenden ? De client staat centraal …..ja , ja .als … Lijdend Voorwerpelijke inkomstenbron .
Geachte lezer,
Wat is er toch aan de hand?
Het rapport over Maevita is bekend en nu hebben we de kwestie Sensire.
De client staat centraal, weet U het nog?
Vriendelijke groet.