Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties5

Sensire voert grootschalig reputatieonderzoek uit

Zorgorganisatie Sensire laat voortaan om de twee jaar reputatieonderzoek uitvoeren. Volgens bestuurder Maarten van Rixtel van Sensire wordt het voor instellingen in de langdurige zorg steeds belangrijker om te weten wat de stakeholders van je vinden als zorgaanbieder.
Sensire voert grootschalig reputatieonderzoek uit

Het wordt steeds belangrijker voor zorgorganisaties

Registreren

5 REACTIES

  1. Een reputatiemeting of scan geeft inzicht in de waardering van meerdere groepen stakeholders tegelijk zodat het een breed beeld geeft. Een ander wezenlijk verschil met een audit of uit te voeren beoordeling t.b.v. HKZ is dat de beoordeling ingaat op veel meer aspecten dan kwaliteit of zorg. Wat vindt men bijvoorbeeld van de visie, of mate van innovatie, maatschappelijke betrokkenheid of het werkgeverschap van de organisatie.
    Met die uitkomsten kan een organisatie haar reputatie in brede zin, onder meerdere stakeholders verbeteren.

  2. Lees alle reacties
  3. Een van de onderdelen binnen mijn reputatiemeting gaat over de dienstverlening en een andere over de zorg. Deze twee aspecten zijn voor verwijzers wisselend interessant, maar voor klanten zitten ze er altijd in. Geeft boeiende inzichten!

  4. Goede ontwikkeling. Ook wij voeren regelmatig bij verschillende instellingen een “verwijsscan” uit, waardoor inzichtelijk wordt hoe tevreden verwijzers zijn over de instelling, wat de parameters zijn waarop zij de beslissing nemen om naar de instelling door te verwijzen en welke verbeterpunten zij zien. Erg interessante informatie voor de instelling!

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.