De Sint Maartenskliniek en zelfstandig behandelcentrum ViaSana gaan samenwerken. Hiertoe hebben de partijen getekend.
De komende maanden moet duidelijk worden
U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan
Login of Maak een account aanDe komende maanden moet duidelijk worden
BSL Media & Learning
Walmolen 1, 3994 DL Houten
Postbus 246, 3990 GA Houten
Was vandaag voor een gesprek met een arts over mijn probleem.ik heb een hernia en een Kanaal Stenose. toen ik de afsraak maakte heb ik aan de telefoniste gevraagt of ze deze oparatie daar ook daar uitvoeren. er wit mij verteld dat er al meer van deze operaties geweest waren. ik heb daarna no drie maal terug gebeld alles was ok.toen ik vandaag een gesprek met de arts had bleek dat ze die operatie daar helemaal niet deden was te ingewikeld nu ben ik weer bij af kan ik weer naar een ander ziekenhuis ik vind het niet goed dat je niet eerst een arts kunt spreken aan de telefoon dan weet je waar je aan toe bent
>:-( In de berichtgevingen die ik hierover links en rechts gelezen heb wordt door Viasana tevens gesteld dat ze gaan helpen de lange wachttijden voor behandeling in de st. Maartenskliniek te bestijden. Ik herinner me nog goed dat bij de opening van Viasana keihard gesteld werd dat de maximale wachttijd in Mill 2 weken zou zijn. Zou het dreigen om langer te worden zouden desnoods `s-nachts of in de weekenden door gaan. Maar wat blijkt:
Wachttijd bij Viasana in Mill voor een schouderoperatie is nu 10 weken !!! Wie gaat hier wie helpen? Uit pure arrenmoede moet ik Nu naar Duitsland om aan mijn schouder geopereerd te worden.
Ik begrijp trouwens toch al niet waarom in een beschaafd en geciviliseerd land je 5 maanden met pijn in je schouder moet blijven lopen voordat er geopereerd kan worden. Belachelijk. En als je dit dan leest heb ik daar oprechte bedenkingen bij.
Een goede ontwikkeling in de Marktwerking van de Zorg. Het Rapport van Boer & Croon is helder. In 2010 omzet in NL – ZBC; 500 miljoen Euro s ; en in 2015 naar 5 Miljard Euro omzet in de ZBC-wereld.Als Ziekenhuizen daar niet op inspelen verliezen ze deze Marktwerking-Slag in de Zorg.Ik ken Ziekenhuis-Economen die daar niets van willen weten. Mijn vraag is , waarom? De Client Bepaald !!!