Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Tien succesfactoren van Kaiser Permanente voor Connected Care

Bart Kiers schrijft zowel over cure als care. Zijn aandachtsvelden zijn de ziekenhuizen, medisch specialisten, ouderenzorg en ggz.
De Amerikaanse zorgaanbieder Kaiser Permanente is koploper op het gebied van connected care. John Mattison, Chief Medical Officer, strooit met pakkende oneliners tijdens het Executive Seminar Connected Care op 19 november. ‘Simplify or die. Innovations happen in the trenches.’ Tien succesfactoren voor connected care.
'Simplify or die', zegt John Mattison, Chief Medical Officer (CMO) van Kaiser Permanente. Links dagvoorzitter Meike de Jong.
'Simplify or die', zegt John Mattison, Chief Medical Officer (CMO) van Kaiser Permanente. Links dagvoorzitter Meike de Jong.

Met een omzet van 80 miljard

Registreren

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.