Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties2

Zorg slecht telefonisch bereikbaar

Bellers naar zorginstellingen zijn voor de grote meerderheid ontevreden over de telefonische bereikbaarheid. Uit een onderzoek waarbij naar 14.392 zorginstellingen is gebeld, blijkt maar liefst 61 procent van de telefonische oproepen naar een zorginstelling niet voldoet aan het verwachtingspatroon van bellers.

De wachttijd is te lang en

Registreren

2 REACTIES

  1. Het is een kwestie van organiseren.Terug kijkend in de tijd zonder computers, etc. kregen we een telefoniste aan de lijn die de organisatie kende en die je vlot kon doorverbinden naar de juiste afdeling en/of persoon.Toen hadden we ook grote ziekenhuizen;instellingen;etc..

  2. Lees alle reacties
  3. neem eens contact op met Byourbrand 0318-554253 Wij bieden u aantoonbare feiten hoe uw dienstverlening naar uw klanten te optimaliseren, uw medewerkers een structurele heldere werkomgeving te bieden en kosten sterk te reduceren. Diverse collega’s behoren tot onze opdrachtgevers.

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.