Artikel bewaren

U heeft een account nodig om artikelen in uw profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties2

Zorgverzekeraars besteden 58 miljoen aan reclame

Carina van Aartsen is redacteur bij Zorgvisie en Skipr. Ze schrijft over alle sectoren van de zorg, maar vooral over de ouderenzorg en eerste lijn. Omdat daar nu de grootste uitdagingen liggen: voor de zorg zelf maar ook voor de samenleving. Als aandachtsgebieden heeft zij de thema´s: governance, zorgverzekeraars en financiën.
In het afgelopen seizoen hebben zorgverzekeraars gezamenlijk 58 miljoen besteed aan reclame. Vooral reclame via internet loont: zorgverzekeraars die de meeste verzekerden hebben gewonnen, besteedden relatief veel aan internetreclame.
Zorgverzekeraars besteden 58 miljoen aan reclame

Dit blijkt uit onderzoek door BS

Registreren

2 REACTIES

  1. Lees alle reacties
  2. De premies a priori verhogen, het eigen risico verhogen , tandartsen onbewezen beschuldigen van te hoge tariefsstijgingen , de vergoedingen maximaliseren .Woekerpolisverzekeraarsgieren en openheid?? Daar kunnen ze niet van leven . Dat levert toch geen bonussen op !!Hoe groot is het lobby-potje???

Geef uw reactie

Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.